Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Παραπομπή Παπακωνσταντίνου για κακούργημα!


Μια μελανή σελίδα η σημερινή μέρα για το ελληνικό κοινοβούλιο.
Το πολιτικό προσωπικό αποφάσισε να θυσιάσει την Ιφιγένεια προκειμένου να "αναβαπτιστεί" -όπως πιστεύει- και να αποκτήσει και πάλι την εμπιστοσύνη των πολιτών.
Ο πρωην υπουργός Οικονομικών - αφού δεν αποδείχθηκε ότι είχε λόγο να αλλοώσει τη λίστα- αντιμετωπίζει νέα κατηγορία.
Από τους 266 ψήφους, υπέρ της διεύρυνσης του κατηγορητηρίου ψήφισαν 234 βουλευτές, ενώ κατά της πρότασης ψήφισαν 21 βουλευτές. Παρών ψήφισαν 7 βουλευτές, ενώ βρέθηκαν στην κάλπη τρία λευκά ψηφοδέλτια και ένα άκυρο!


"Μόνο που όσο και αν βολεύει η δική μου εξόντωση, δεν είμαι βολική περίπτωση. Δεν έχω σκιές στη ζωή μου, δεν έδωσα δικαιώματα σε θέματα διαφάνειας, δεν έχω κάνει ούτε μισό ρουσφέτι, δεν είχα «πάρε-δώσε», δεν προσπορίστηκα ποτέ τίποτα, δεν έχω δυσθεώρητο πόθεν έσχες, μόνο χρέη έχω. Από αυτή την άποψη δεν είμαι βολική περίπτωση. Προτίμησα πάντα την ακεραιότητα και ας έχω χρέη.
Και την τιμή και υπόληψή μου θα την υπερασπιστώ μέχρι τέλους.Και για έναν πρόσθετο λόγο: γιατί θεωρώ ότι η μάχη αυτή δεν αφορά μόνο εμένα προσωπικά.Κατά βάθος θίγει ζητήματα δημοκρατίας στη χώρα μας, ανθρωπίνων δικαιωμάτων, διαφάνειας και ευνομίας.Αυτά σας ζητώ να θυμάστε όταν ψηφίσετε".


Φυσικά αυτά ήταν που θέλουν να ξεχάσουν και όχι να θυμούνται όσοι ψηφισαν την παραπομπή του Παπακωνσταντίνου...
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που περιέχουν υβριστικές λέξεις και εκφράσεις θα αποσύρονται. Παρακαλούμε να αφήνεται τις θέσεις και τις απόψεις σας, αλλά χωρίς χαρακτηρισμούς και υβρεις.